pozycjonowanie strony

2020-07-15

Pozycjonowanie strony, a rozwój reklamy

Ekspansywny, jak i również błyskawiczny rozwój reklamy sprawił, że w dzisiejszych czasach mamy jednak do dyspozycji masę wielu kanałów komunikacji online. Indywidualna witryna to dzisiaj absolutna podstawa i już za mało, by zabłysnąć. Internet nie jest medium nastawionym na monolog - wręcz zachęca do otwartego dialogu z konsumentem. W tym miejscu na scenie pojawiają się media społecznościowe - z blogami, Facebookiem i Twitterem na czele.


Pozycjonowanie strony http://mateuszkozlowski.pl/, a czynności sprawowane przez copywritera

Proces budowy świadomości marki ewoluował. Obecnie obejmuje tworzenie całych struktur treści mających dotrzeć do odbiorcy w sposób mniej napastliwy i jednostronny niż kiedyś, a bardziej naturalny i „ludzki”, również copywriting rozszerza pole działania. Copywriter przestał być wyłącznie człowiekiem od sloganów i tekstów reklamowych.


Jest teraz także blogerem, osobą współodpowiedzialną za działania firmy na Facebooku, bywa nawet kimś w rodzaju dyrektora artystycznego. lego narzędziem pracy jest przecież słowo, które wraz z rozwojem Internetu i reklamy oraz powszechnym nastawieniem na zrozumiały, konkretny, a zarazem nowatorski przekaz staje się coraz cenniejsze.


W mediach społecznościowych pojawiło się wiele wcześniej nieznanych stanowisk. Znalazło się wśród nich miejsce dla copywritera, który jako fachowiec od słowa może okazać się również świetny w komunikacji z odbiorcą danej marki. Trzeba wiedzieć, że podstawowe zadania community managera wykraczają poza tradycyjne kompetencje copywritera - zajmuje się on bowiem nie tylko publikowaniem statusów na Facebooku czy tworzeniem wpisów na blogi, lecz także opracowywaniem i wdrażaniem strategii obecności marki w mediach o charakterze społecznościowym.


Korzysta przy tym z wiedzy na temat m.in. PR, komunikacji, internetowych trendów, ogólnie pojętego marketingu oraz psychologii. Bywa też, że ma okazję wykazać się umiejętnościami graficznymi. Nie zmienia to jednak faktu, że kwalifikacje copywritera sytuują się między tymi różnymi dziedzinami, które często są ze sobą łączone, a copywriterzy wzbogacają swoje kompetencje.